UWAGA !!! UŻYWANIE REKLAMY ZABIJA KONKURENCJĘ !!!

Jak się reklamować?

Pierwsza odpowiedź jaka przychodzi namyśl to: SKUTECZNIE.

Nie chcemy tu opisywać wszystkich sposobów i miejsc, w których można się reklamować, gdyż jesteśmy producentem reklam nie obejmujących mediów tzn. internetu, telewizji, prasy czy radia.
Nasza działalność sprowadza się do produkcji reklam zewnętrznych jak i wewnętrznych, świetlnych jak i tych tradycyjnych.
 
  Przed podjęciem decyzji o formie reklamy jaką chcemy zamówić, warto sklasyfikować własną firmę w jednej z grup.
 
Pierwsza grupa:
 
  Firmy, przedsiębiorstwa, sklepy, które walczą o klienta z ulicy (przypadkowy klient) powinny inwestować w jak najbardziej krzykliwe reklamy, zwracające uwagę na siebie, komunikatywne, zawierające zrozumiałe i proste hasła reklamowe. Warto inwestować w reklamę, którą będzie można co jakiś czas zmieniać tak, by klient był cały czas zaskakiwany ofertami i promocjami które mamy mu do zaoferowania.
 
Druga grupa:
  
  Do tej grupy zaliczyć można firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, firmy które swoją działalność kierują do konkretnego odbiorcy i forma reklamy ma bardziej za zadanie być ich wizytówką formą podkreślenia prestiżu oraz wypracowanej marki na rynku ( tego typu reklama najczęsciej zawiera logo firmy i jest wykonana z materiałów szlachetnych: szkło, aluminium, stal, kamień), nie ma ona za zadanie pozyskiwać nowych klientów lecz ich witać w oddziale lub siedzibie firmy.
 
Trzecia grupa:
 
  Grupa ta jest połączeniem dwóch pierwszych ze zdecydowaną przewagą cech grupy drugiej, do niej można zaliczyć przedsiębiorstwa o strukturze sieciowej tj. banki, sklepy firmowe, jak również pojedyncze placówki aspirujące do miana grupy o wypracowanej pozycji na rynku. Trzecia grupa jest kompromisem pomiędzy elegancką, prestiżową reklamą a reklamą komunikatywną, ściągającą tzw. klienta z ulicy.
 
  Należy podkreślic, iż każdą z grup należy wspomagac inną formą reklamy np. w postaci akcji promocyjnych, informacji w mediach, ulotek, broszur reklamowych czy bilboard'ów.
 
  Niezależnie od tego, do której z trzech grup zaliczysz swoją firmę, najważniejsza jest wiadomośc iż reklama NIE JEST NIEZBĘDNYM WYDATKIEM, LECZ FORMĄ INWESTYCJI !


Wróć do poprzedniej strony

© 2009 www.reklamyswietlne.pl :: Projekt graficzny - www.studio-luna.pl :: Realizacja - www.nafmedia.pl